Commissie: Ziekenhuizen
Categorie: (On) zorgvuldigheid
Jaartal: 2021
Soort uitspraak: bindend advies
Uitkomst: gegrond
Referentiecode:
34381/38885
Waar gaat de uitspraak over De cliënt heeft een heupoperatie bij de zorgaanbieder ondergaan en heeft hier veel pijnklachten aan over gehouden. Na maanden werd er op een CT-scan ontdekt dat de operatie niet goed was uitgevoerd en verkeerde materialen zijn gebruikt. De zorgaanbieder stelt dat achteraf gezien inderdaad andere materialen gebruikt konden worden, maar […]
Commissie: Optiek
Categorie: Klachtenbehandeling
Jaartal: 2013
Soort uitspraak: -
Uitkomst: -
Referentiecode:
OPT04-0028
Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 28 maart 2003 tussen partijen tot stand gekomen overeenkomst. De ondernemer heeft zich daarbij verplicht tot het leveren van een gewone bril en zonnebril met glazen links/rechts tegen de door consument te betalen prijs van 679,47. De levering vond plaats op 7 […]
Commissie: Ziekenhuizen
Categorie: (On)zorgvuldigheid
Jaartal: 2019
Soort uitspraak: -
Uitkomst: -
Referentiecode:
120283
In het geschil tussen [Cliënte], wonende te [plaats], gemachtigde: [naam], en Academisch Ziekenhuis behorende bij de openbare universiteit Rotterdam, gevestigd te Rotterdam, (hierna te noemen: het ziekenhuis). Behandeling van het geschil Partijen zijn overeengekomen dit geschil bij bindend advies door de Geschillencommissie Ziekenhuizen (verder te noemen: de commissie) te laten beslechten. Het geschil is ter […]
Commissie: Zorg Algemeen
Categorie: (On)zorgvuldigheid
Jaartal: 2018
Soort uitspraak: -
Uitkomst: -
Referentiecode:
114732
In het geschil tussen [Cliënte], wonende te [plaats] en Stichting Bevolkingsonderzoek midden-west, gevestigd te Amsterdam, (verder te noemen: de zorgaanbieder). Behandeling van het geschil Partijen zijn overeengekomen dit geschil bij wege van bindend advies door de Geschillencommissie Zorg Algemeen (verder te noemen: de commissie) te laten beslechten. Het geschil is ter zitting behandeld op 13 […]
Commissie: Verpleging Verzorging en Geboortezorg
Categorie: (On)zorgvuldigheid
Jaartal: 2019
Soort uitspraak: -
Uitkomst: -
Referentiecode:
118743
In het geschil tussen [Klaagster], nabestaande van wijlen [naam cliënt/vader], wonende te [plaats], en Zorgbrug B.V., onderdeel van Stichting Fundis, gevestigd te Gouda, gemachtigde: [naam raadsman], (verder te noemen: de zorgaanbieder). Behandeling van het geschil Partijen zijn overeengekomen dit geschil bij bindend advies door de Geschillencommissie Verpleging, Verzorging en Geboortezorg (verder te noemen: de commissie) […]
Commissie: Ziekenhuizen
Categorie: Zaakschade
Jaartal: 2017
Soort uitspraak: -
Uitkomst: -
Referentiecode:
107868
In het geschil tussen Cliënt en Stichting Catharina Ziekenhuis, gevestigd te Eindhoven, verder te noemen: de zorginstelling). Behandeling van het geschil Partijen zijn overeengekomen dit geschil bij bindend advies door de Geschillencommissie Ziekenhuizen (verder te noemen: de commissie) te laten beslechten. De commissie heeft kennisgenomen van de overgelegde stukken. Het geschil is ter zitting behandeld […]
Commissie: Uiterlijke verzorging
Categorie: Huidverzorging
Jaartal: 2017
Soort uitspraak: -
Uitkomst: -
Referentiecode:
104676
Onderwerp van het geschil Het geschil heeft betrekking op een wax-behandeling. Standpunt van de consument Het standpunt van de consument luidt in hoofdzaak als volgt. Mijn bovenlip is ernstig beschadigd op twee plekken na het waxen van de bovenlip, terwijl ik nadrukkelijk vermeld heb dat ik deze behandeling niet wilde. Ik verlang een vergoeding. Standpunt […]
Commissie: Uiterlijke verzorging
Categorie: Huidverzorging
Jaartal: 2017
Soort uitspraak: -
Uitkomst: -
Referentiecode:
105609
Onderwerp van het geschil Het geschil ziet op de ontevredenheid van de consument over de wijze waarop de ondernemer uitvoering heeft gegeven aan de overeenkomst tussen partijen, strekkende tot het door de consument bij de on-dernemer volgen van een fruitzuurkuur eind 2015, voor een prijs van € 330,–. De consument heeft de klacht op 10 […]
Commissie: Uiterlijke verzorging
Categorie: Huidverzorging
Jaartal: 2015
Soort uitspraak: -
Uitkomst: -
Referentiecode:
91626
Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 23 juli 2014 tussen partijen totstandgekomen overeenkomst. De ondernemer heeft zich daarbij verplicht tot het verrichten van een harsbehandeling van de wenkbrauwen tegen de daarvoor door de consument te betalen prijs van € 9,–. De behandeling vond plaats op of omstreeks 23 juli 2014. […]
Commissie: Uiterlijke verzorging
Categorie: Huidverzorging
Jaartal: 2015
Soort uitspraak: -
Uitkomst: -
Referentiecode:
85522
Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 21 januari 2010 bij de consument uitgevoerde (IPL-)behandeling waarbij de consument stelt huidschade te hebben opgelopen. De consument heeft op 21 januari 2010 voor de eerste keer haar klacht voorgelegd aan de ondernemer. Standpunt van de consument Het standpunt van de consument luidt in […]
U kunt hiervoor contact met ons opnemen via dit formulier.
In onze privacyverklaring leggen wij uit welke persoonsgegevens wij verzamelen en gebruiken en met welk doel.