Contact

U kunt contact opnemen met De Geschillencommissie Zorg via het contactformulier of telefonisch op werkdagen. Wij helpen u graag verder.

Onze contactgegevens zijn:

Postadres
Postbus 90600
2509 LP Den Haag

Bezoekadres
Bordewijklaan 46
2591 XR Den Haag

Telefoonnummer: 070 - 310 53 80
Maandag t/m vrijdag 09:00 – 16:00 uur
Feestdagen uitgezonderd (via deze link kunt u de uitzonderingen bekijken tijdens de feestdagen).

De zittinglocaties (via deze link komt u uit op een pagina waar u alle zittinglocaties kunt vinden) zijn over het land verspreid.

Bankrekeningnummer
Ons rekeningnummer is:

IBAN-nummer: NL71 RABO 01 111 668 88
BIC: RABONL2U

Gegevens Handelsregister van de Kamer van Koophandel
De Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken staat ingeschreven in het Handelsregister onder nummer: 41150649.

Klachtenloket Zorg

Wilt u zich registreren bij de Geschillencommissie Zorg Algemeen en gebruik maken van de diensten van het Klachtenloket Zorg, dan leest u hier meer (via deze link kom je op een pagina uit waar je meer leest over het registreren).
Telefoonnummer: 070 - 310 53 71, maandag t/m vrijdag 10:00 - 14:00 uur.
Of stuur een mail naar: info@klachtenloket-zorg.nl

Meldpunt Kwaliteit

Via het Meldpunt kwaliteit (deze link leidt naar een pagina waar u een klacht, aanbeveling of compliment kunt indienen over de kwaliteit) kunt u uw klacht, aanbeveling of het compliment invullen en aan De Geschillencommissie aanreiken.

In onze privacyverklaring (deze link leidt naar de pagina waar u het privacy beleid kunt vinden) leggen wij uit welke persoonsgegevens wij verzamelen en gebruiken en met welk doel.