Een klacht over een zorgaanbieder?

Wij bieden dé oplossing!

Stapsgewijs werken we samen aan dé oplossing van uw klacht:

De eerste stap om bij de Geschillencommissie Zorg een klacht in te dienen, is de klacht bij de zorgaanbieder indienen. Vaak is onduidelijk hoe u dit het beste kunt doen.

Om u daarbij te helpen hebben wij een informatiepakket samengesteld met daarin:

  • Uitleg over het indienen van een klacht
  • Voorbeeldbrieven/e-mails

De informatie is gratis verkrijgbaar. Vul het formulier aan de rechterkant in en wij sturen deze zo snel mogelijk aan u op.

Vul het formulier hiernaast in. U ontvangt uw informatiepakket automatisch in uw mailbox.

  • Vul het onderstaande formulier in. U ontvangt uw informatiepakket automatisch in uw mailbox.

 

Vragen?! We helpen je graag persoonlijk.
Bel ons op nummer
070-3105380 (maandag - vrijdag van 10:00-16:00 uur
of stuur een bericht  (24/7)

Vragen?! 
Bel ons 
 070-3105380 
(ma - vrij van 10:00-13:30)
of stuur een BERICHT  (24/7)

"Alle commissies zijn door de overheid erkend. Dit betekent dat een goede procedure en onpartijdige beslissingen gewaarborgd zijn."

"Alle commissies zijn door de overheid erkend. Dit betekent dat een goede procedure en onpartijdige beslissingen gewaarborgd zijn."

Ster

Alle telefoonlijnen vanaf maandag 5 oktober 2020 gesloten

De Geschillencommissie Zorg wil de veiligheid van haar medewerkers waarborgen door volledig thuis te werken. Hierdoor zijn wij tot nader bericht telefonisch niet bereikbaar.

Uiteraard kunt u altijd gebruik maken van het
contactformulier. Zo kunnen we al uw vragen toch beantwoorden. Lees hier verder over onze maatregelen.