Category Archives for "Nieuws"

De Geschillencommissie tijdens Corona

Het kantoor van De Geschillencommissie is open en natuurlijk willen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn. In verband met de huidige Corona-maatregelen werken veel onze medewerkers thuis. Daarom zijn wij telefonisch mogelijk niet optimaal bereikbaar. Heeft u een vraag aan ons? Stel deze dan bij voorkeur via het contactformulier of kijk bij ons […]

Lees verder
  • 11 augustus 2020
  • Nieuws

Telefonische bereikbaarheid

Vanwege de zomervakantie hebben wij de tijden waarop u ons kunt bellen, aangepast. De komende periode zijn wij maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 13:30 telefonisch bereikbaar. Buiten deze openingstijden kunt u ons uiteraard gewoon bereiken via het contactformulier.

Lees verder
  • 10 augustus 2020
  • Nieuws

Werken en ontmoeten in een veilige omgeving

Elkaar tegenwoordig in de 1,5 meter maatschappij ontmoeten, vraagt om duidelijke communicatie met een positieve insteek, gericht op bewustwording en duurzaam veranderen van gedrag. Bij De Geschillencommissie vinden wij het belangrijk om hier samen duidelijk in te zijn. Daarom creëerden wij in ons pand de ‘1.5 meter awareness’. Dat maakt het samenkomen veilig voor iedereen; […]

Lees verder

Zitting online

De Geschillencommissie heeft maandag 15 juni jl. haar eerste digitale zitting gehouden. De commissie en partijen zijn blij op deze manier bijeen te komen en op deze wijze zaken met de ‘nodige afstand’ te kunnen behandelen. Het Coronavirus en de bijbehorende maatregelen betekenen dat de zittingen zoals deze normaliter bij ons worden gehouden, momenteel niet […]

Lees verder
Afbeelding van de persoonlijke boodschap die Jacqueline Berkelaar stuurde ter gelegenheid van de directiewissel

Jacqueline Berkelaar onze nieuwe Directeur

Vanaf 1 mei is Jacqueline Berkelaar directeur van De Geschillencommissie. Zij neemt daarmee ‘het stokje’ over van Carolien Pietjouw. Carolien heeft de afgelopen drie jaar hard gewerkt om De Geschillencommissie toekomstbestendig te maken en de geschilbeslechting voort te kunnen zetten. Samenwerken aan kwaliteit Jacqueline, die het laatste anderhalf jaar als Hoofd Klacht- en Geschilbehandeling samenwerken aan […]

Lees verder

Nieuwe geschillencommissie: UWV

We beginnen 2020 goed, de Geschillencommissie UWV is live! Het is de 17e Geschillencommissie in de zorgsector die wij mogen faciliteren vanuit de Wkkgz.  Het UWV en hun cliënten hebben nu ook laagdrempelige toegang tot het recht. De commissie UWV is een samenwerking in het kader van het tripartite stelsel tussen Ieder(in), het UWV en De Geschillencommissie. Deze […]

Lees verder
  • 2 januari 2020
  • Nieuws

Ook in 2020 samenwerken aan kwaliteit

De Geschillencommissie Zorg wenst u fijne feestdagen en een gelukkig 2020. Ook in het nieuwe jaar werken we graag samen met u aan kwaliteit voor consument en ondernemers. Op vrijdag 27 december zijn wij gesloten. U kunt gebruik maken van het contactformulier. Maandag 30 december helpen wij u graag verder.

Lees verder
  • 24 december 2019
  • Nieuws

Gewijzigde openingstijden

Onze openingstijden zijn gewijzigd. Vanaf vandaag zijn wij van 10 tot 16 uur bereikbaar op telefoonnummer 070 – 310 53 80.  Buiten deze openingstijden kunt u ons bereiken via het contactformulier.

Lees verder
  • 4 december 2019
  • Nieuws
hand die de handout van het jaarverslag vasthoudt

Jaarverslagen vertellen bij ons veel meer!

Samenwerken aan kwaliteit – de verbindende factor in het afgelopen jaar én voor de toekomst. Wij nemen u graag met onze jaarverslagen over 2018 mee in die ontwikkeling en de resultaten die we hebben geboekt. ‘Samen werken’ doen we met veel verschillende partners en stakeholders vanuit de optiek dat een toegankelijk, betaalbaar en deskundig alternatief […]

Lees verder

Vandaag 3 maal online!

Wegwijs en goed geholpen ‘in de wereld van’ klachten en geschillen. Vandaag online: onze nieuwe website! Die hebben we maar om één reden helemaal vernieuwd. U beter te helpen als u een klacht heeft over een geleverd product of een dienst en u dan snel en laagdrempelig optimaal te informeren en te helpen om te […]

Lees verder