Hieronder vindt u veelgestelde vragen en hun antwoorden over de werkwijze van de Geschillencommissie Zorg. Heeft u een vraag die hier niet bij staat, neem dan contact met ons op door hier te klikken (deze link brengt u naar onze contact pagina). Wij helpen u graag verder.
Een gemachtigde is iemand die de procedure namens u mag voeren. Natuurlijk kan dit een advocaat of rechtsbijstand zijn, maar ...
Alle documenten van een digitale zaak zijn voor partijen inzichtelijk. Wilt u deze documenten bekijken? Log in met uw gebruikersnaam ...
Naast een zitting op locatie, kunt u de zitting ook digitaal bijwonen. U kunt dan vanuit huis, via uw computer ...
Ja dat kan.De behandeling van uw klacht verloopt het snelst via ons digitale systeem. Dit heeft daarom ook onze voorkeur. ...
Als de cliënt de factuur waar de klacht over gaat, nog niet (helemaal) betaald heeft, vragen we de cliënt dit ...
In onze berichten noemen we vaak termijnen waarin u moet reageren of handelen. In principe kan daarvan niet worden afgeweken ...
Komt u er nog uit met de zorgaanbieder (mogelijk) tijdens de behandeling van uw klacht (treft u een schikking), dat ...
We hebben u gevraagd om de openstaande factuur van de zorgaanbieder waar u klacht over gaat via een factuur aan ...
De zorgaanbieder registreerde zich voor het behandelen van klachten door De Geschillencommissie. Dat betekent dat hij heeft afgesproken zich te ...
Marginale toetsing is het voorleggen van een uitspraak van De Geschillencommissie door één van de partijen aan de burgerlijke rechter ...