Behandelen

Reactie zorgaanbieder ontvangen

We hebben de reactie van de zorgaanbieder ontvangen. Dit is ter kennisgeving toegevoegd aan uw zaak.

Het kan zijn dat er eerst een onderzoek door een deskundige nodig is. In de mail die u van ons ontvangt staat of een onderzoek door een deskundige nodig is. Daarover meer bij Inschakelen deskundige (deze link leidt naar de pagina waar u meer informatie krijgt over het inschakelen van een deskundige). Is er geen deskundige nodig, dan gaan wij verder met de behandeling van uw zaak.

Wat verwachten wij van u?

Reageren op reactie zorgaanbieder 
U mag nog tot vijf werkdagen voor de zitting stukken toevoegen aan uw zaak. Daarna niet meer.

Als het informatie over een onderlinge oplossing of een schikking betreft, neem dan contact met ons op.

Wat kunt u van ons verwachten?

Zitting inplannen
Op het moment dat wij een reactie aan de zorgaanbieder vragen, plannen we ook de zitting (deze link leidt naar de pagina waar u meer informatie krijgt over een zitting) in. Dit is gemiddeld negen weken later. Daarbij zijn we wel afhankelijk van de beschikbaarheid van de locatie, de Commissieleden en het aantal zaken die door de Commissie behandeld kunnen worden. 

Vragen en contact

Als u nog vragen heeft, dan helpen we u graag verder. U kunt u ons bereiken op werkdagen via telefoonnummer 070 – 310 53 80.

Volgende stap in deze fase: Besluiten (deze link leidt naar de pagina waar u alles kunt lezen over de volgende stap in deze fase)

Stapsgewijs werken we samen aan dé oplossing van uw klacht:

"Alle commissies zijn door de overheid erkend. Dit betekent dat een goede procedure en onpartijdige beslissingen gewaarborgd zijn."

"Alle commissies zijn door de overheid erkend. Dit betekent dat een goede procedure en onpartijdige beslissingen gewaarborgd zijn."