Registreren


U kunt bij ons uw klacht indienen door het formulier in te vullen, u hoeft hiervoor niet in te loggen. We hebben in ieder geval de volgende gegevens nodig:

  • wie bent u (uw contactgegevens)
  • tegen wie dient u uw klacht in (gegevens zorgaanbieder)
  • klachtomschrijving

Wat gaan wij voor u doen?

We bekijken de informatie die u ons toestuurt om te kunnen bepalen bij welke Commissie uw klacht hoort. Daarnaast kijken we welke aanvullende informatie nodig is om de Commissie een goed beeld van uw klacht te geven. U ontvangt hierover binnen enkele werkdagen een e-mail van ons.

Vragen en contact

Als u nog vragen heeft, dan helpen we u graag verder. U kunt u ons bereiken via telefoonnummer 070 - 310 53 80.

Volgende stap in deze fase: Inname (deze link leidt naar meer procesinformatie tijdens de inname stap).

Stapsgewijs werken we samen aan dé oplossing van uw klacht:

"Alle commissies zijn door de overheid erkend. Dit betekent dat een goede procedure en onpartijdige beslissingen gewaarborgd zijn."

"Alle commissies zijn door de overheid erkend. Dit betekent dat een goede procedure en onpartijdige beslissingen gewaarborgd zijn."