U kunt lid worden van een aangesloten brancheorganisatie of u kiest voor een individuele aansluiting. Lees hier alles over registeren bij de Geschillencommissie Zorg.
U kunt lid worden van een aangesloten brancheorganisatie of u kiest voor een individuele aansluiting. Lees hier alles over registeren bij de Geschillencommissie Zorg.
Kan ik alleen gebruikmaken van het Klachtenloket Zorg en niet van De Geschillencommissie Zorg Algemeen?
Kunnen alleen zorgaanbieders die zijn aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg Algemeen zich aansluiten bij het Klachtenloket Zorg?
Ben ik verplicht om te kiezen voor het Klachtenloket Zorg?
Wat doet het Klachtenloket Zorg voor mij als ondernemer?
Ben ik verplicht om een klachtenfunctionaris te hebben?
Welke kosten zijn verbonden aan het Klachtenloket Zorg?
Mag iemand anders mij vertegenwoordigen?
Kan ik de klacht alsnog samen oplossen met de cliënt?