De aansluiting bij het klachtenloket Zorg is in 2018 gratis, let op dit is alleen geldig als u lid bent van De Geschillencommissie Zorg Algemeen.
De aansluiting bij het klachtenloket Zorg is in 2018 gratis, let op dit is alleen geldig als u lid bent van De Geschillencommissie Zorg Algemeen.
Kan ik alleen gebruikmaken van het Klachtenloket Zorg en niet van De Geschillencommissie Zorg Algemeen?
Kunnen alleen zorgaanbieders die zijn aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg Algemeen zich aansluiten bij het Klachtenloket Zorg?
Ben ik verplicht om te kiezen voor het Klachtenloket Zorg?
Wat doet het Klachtenloket Zorg voor mij als ondernemer?
Ben ik verplicht om een klachtenfunctionaris te hebben?
Mag iemand anders mij vertegenwoordigen?
Hoe kan ik mij aansluiten bij de Geschillencommissie?
Kan ik de klacht alsnog samen oplossen met de cliënt?