Als u bij ons bent aangesloten en/of een geschil bij ons heeft lopen, verwerken wij persoonsgegevens van u. Welke dat zijn en hoe wij hiermee omgaan, leest u in onze privacyverklaring.
Als u bij ons bent aangesloten en/of een geschil bij ons heeft lopen, verwerken wij persoonsgegevens van u. Welke dat zijn en hoe wij hiermee omgaan, leest u in onze privacyverklaring.
Kan ik alleen gebruikmaken van het Klachtenloket Zorg en niet van De Geschillencommissie Zorg Algemeen?
Kunnen alleen zorgaanbieders die zijn aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg Algemeen zich aansluiten bij het Klachtenloket Zorg?
Ben ik verplicht om te kiezen voor het Klachtenloket Zorg?
Wat doet het Klachtenloket Zorg voor mij als ondernemer?
Ben ik verplicht om een klachtenfunctionaris te hebben?
Welke kosten zijn verbonden aan het Klachtenloket Zorg?
Mag iemand anders mij vertegenwoordigen?
Hoe kan ik mij aansluiten bij de Geschillencommissie?