haarverzorging

Consument niet tevreden met haarkleurbehandeling, maar ondernemer handelt niet onzorgvuldig

Waar gaat de uitspraak over In dit geschil is de consument een kleurbehandeling bij de ondernemer ondergaan. De bedoeling van de kleurbehandeling was om het donkere haar van de consument grijs te verven. Dit zou stapsgewijs gebeuren. Na twee kleurbehandelingen en gebruik van een zilvershampoo, is het haar van de consument verkleurd in lichtbruin, geel […]

Lees verder

Behandelmethode haarwerk onvoldoende opgevolgd, consument geeft ondernemer geen mogelijkheid tot herstel

Waar gaat de uitspraak over De consument klaagt over het door de ondernemer geleverde haarwerk. De eerste pruik voldeed niet aan de eisen. Toen heeft de consument een andere pruik ontvangen, maar ook deze voldeed niet aan de eisen. Volgens de ondernemer heeft de consument zelf invloed gehad op het verminderende gebruiksgenot van het haarwerk […]

Lees verder

Ondernemer brengt zonder geldige reden extra kosten in rekening bij Curly behandeling

Waar gaat de uitspraak over De consument klaagt over de in extra in rekening gebrachte kosten door de ondernemer. De consument ging naar de ondernemer voor een Curly behandeling. Vanwege een operatie en de coronamaatregelen is een behandeling niet doorgegaan, waardoor de consument hiervoor een toeslag moest betalen. De consument is het hier niet mee […]

Lees verder