Ben ik verplicht om een klachtenfunctionaris te hebben?

Ja, u bent op basis van de Wkkgz verplicht om een klachtenfunctionaris te hebben. Door u aan te sluiten bij het Klachtenloket ...

Ben ik verplicht om te kiezen voor het Klachtenloket Zorg?

Nee, u bent niet verplicht om gebruik te maken van de diensten van het Klachtenloket Zorg. U bent in het ...

Binnen welke termijn moet een klacht worden ingediend?

Om een klacht te kunnen behandelen, moet u de klacht - nadat u deze bij de zorgaanbieder heeft gemeld- binnen ...

De schikking of uitspraak wordt niet nagekomen. Wat kan ik doen?

Houdt de andere partij zich niet aan de uitspraak of schikking? Neem dan eerst zelf contact op met de andere ...

Hoe kan ik documenten toevoegen aan mijn dossier?

Als u een online zaak heeft aangemaakt, kunt u zelf documenten toevoegen. Dit kunt u doen door in te loggen ...

Hoe kan ik mij aansluiten bij de Geschillencommissie?

U kunt lid worden van een aangesloten brancheorganisatie of u kiest voor een individuele aansluiting. Lees hier alles over registeren bij de ...

Hoe lang duurt een procedure bij De Geschillencommissie?

De gehele procedure bij De Geschillencommissie duurt gemiddeld 3 tot 4 maanden. In de procedure kunt u meer lezen over de gang ...

Ik ben een ondernemer, hoe gaat De Geschillencommissie om met mijn privacy?

Als u bij ons bent aangesloten en/of een geschil bij ons heeft lopen, verwerken wij persoonsgegevens van u. Welke dat ...

Ik ben vertegenwoordiger, hoe is de privacy geregeld?

Als u vertegenwoordiger bent, verwerken wij persoonsgegevens van u. Uiteraard gaan wij netjes met uw gegevens om. Hoe wij dat ...

Ik wil mij aansluiten bij De Geschillencommissie, hoe gaat uw organisatie om met mijn gegevens?

Wij doen er alles aan om uw privacy te waarborgen en gaan netjes met uw gegevens om. In onze privacyverklaring leest ...
Aan het laden...