Hieronder vindt u veelgestelde vragen en hun antwoorden over de werkwijze van de Geschillencommissie Zorg. Heeft u een vraag die hier niet bij staat, neem dan contact met ons op door hier te klikken. Wij helpen u graag verder.
Wat doet een klachtenfunctionaris?
Verder Lezen
Hoe lang duurt een procedure bij De Geschillencommissie?
Verder Lezen
Kan ik een klacht per e-mail indienen?
Verder Lezen
Heb ik een gegronde klacht?
Verder Lezen
Als ik per e-mail klaag bij een zorgaanbieder, wordt dit dan ook als schriftelijk klagen gezien?
Verder Lezen
Moet ik de zorgaanbieder melden dat ik een klacht bij De Geschillencommissie indien?
Verder Lezen
Binnen welke termijn moet een klacht worden ingediend?
Verder Lezen
Kan De Geschillencommissie mij juridisch advies geven over de klacht?
Verder Lezen
Wat is het IBAN-nummer van De Geschillencommissie?
Verder Lezen
Kan ik de behandeling van een klacht nog stopzetten?
Verder Lezen