Kan ik alleen gebruikmaken van het Klachtenloket Zorg en niet van De Geschillencommissie Zorg Algemeen?

 Nee, aansluiting bij het klachtenloket Zorg kan alleen als u als zorgverlener bent aangesloten bij De Geschillencommissie Zorg Algemeen ...

Kan ik de klacht alsnog samen oplossen met de cliënt?

Tijdens het traject kunnen u en de cliënt de klacht alsnog samen oplossen. Is dit het geval, meld dit dan ...

Kan ik tegen een uitspraak in beroep gaan?

Nee, u kunt niet in hoger beroep gaan tegen de uitspraak. Het kan gebeuren dat er reken- of schrijffouten in ...

Kan mijn zitting verplaatst worden?

Nee, als de zittingsdatum is gepland, kan dit niet meer veranderd worden. Ook het tijdstip van de zitting kan dan ...

Mag iemand anders mij vertegenwoordigen?

Ja, u kunt zich als zorgaanbieder laten vertegenwoordigen door iemand anders. Schakelt u een advocaat in? Dan moet u de ...

Mag ik iemand meenemen naar de zitting?

Ja, u mag iemand meenemen naar de zitting. Wilt u dat iemand u vervangt tijdens de zitting? Dan moet u ...

Waar vindt de zitting plaats?

De Geschillencommissie Zorg heeft meerdere locaties waar een zitting kan plaatsvinden. De zittingen vinden plaats bij u in de regio ...

Wat doet een klachtenfunctionaris?

Als u een klacht heeft over uw zorgaanbieder wilt, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris kan u ...

Wat doet het Klachtenloket Zorg voor mij als ondernemer?

Het Klachtenloket Zorg is een loket dat u, samen met uw cliënt, op alle vlakken kan ondersteunen om ervoor te ...