Hieronder vindt u veelgestelde vragen en hun antwoorden over de werkwijze van de Geschillencommissie Zorg. Heeft u een vraag die hier niet bij staat, neem dan contact met ons op door hier te klikken (deze link brengt u naar onze contact pagina). Wij helpen u graag verder.
Als u een klacht heeft over uw zorgaanbieder wilt, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris kan u ...
De gehele procedure bij De Geschillencommissie duurt gemiddeld 3 tot 4 maanden. In de procedure kunt u meer lezen over de gang ...
Nee, u kunt geen e-mail sturen om uw klacht in te dienen. U kunt uw klacht wel online (via ons ...
Om te beoordelen of uw klacht gegrond is, kijkt de commissie naar het volgende: Het dossier De overeenkomst en de ...
Ja, klagen per e-mail is ook schriftelijk klagen ...
Nee, u hoeft de zorgaanbieder niet te vertellen dat u een klacht heeft ingediend bij De Geschillencommissie. De Geschillencommissie vraagt ...
Om een klacht te kunnen behandelen, moet u de klacht - nadat u deze bij de zorgaanbieder heeft gemeld- binnen ...
De Geschillencommissie is onafhankelijk en onpartijdig. Daarom kunnen wij u geen juridisch advies geven. De taak van De Geschillencommissie is ...
Ons rekeningnummer is: IBAN-nummer: NL71 RABO 01 111 668 88 BIC: RABONL2U ...
U kunt de procedure altijd stopzetten. Wel moeten beide partijen het hierover eens zijn. U laat samen met de andere ...