Hieronder vindt u veelgestelde vragen en hun antwoorden over de werkwijze van de Geschillencommissie Zorg. Heeft u een vraag die hier niet bij staat, neem dan contact met ons op door hier te klikken (deze link brengt u naar onze contact pagina). Wij helpen u graag verder.
Het kan soms voorkomen dat een cliënt vindt dat een voorzitter of commissielid moet worden vervangen, bijvoorbeeld omdat een cliënt ...
De Geschillencommissie bestaat uit drie leden: een voorzitter aangezocht door de Stichting Geschillencommissies voor consumentenzaken (SGC) een lid voorgedragen door ...
De Geschillencommissie Zorg heeft meerdere locaties waar een zitting kan plaatsvinden. De zittingen vinden plaats bij u in de regio ...
Ja, u mag iemand meenemen naar de zitting. Wilt u dat iemand u vervangt tijdens de zitting? Dan moet u ...
Nee, u bent niet verplicht om naar een zitting te komen ...
Nee, als de zittingsdatum is gepland, kan dit niet meer veranderd worden. Ook het tijdstip van de zitting kan dan ...
Tijdens de procedure krijgen partijen voldoende gelegenheid om stukken aan het dossier toe te voegen. Mochten wij echter binnen 5 ...
Als u een online zaak heeft aangemaakt, kunt u zelf documenten toevoegen. Dit kunt u doen door in te loggen ...
Houdt de andere partij zich niet aan de uitspraak of schikking? Neem dan eerst zelf contact op met de andere ...
U kunt niet in beroep gaan tegen een uitspraak van een van onze geschillencommissies. Herziening van een uitspraak is ook ...