Ambulancezorg
De Geschillencommissie Ambulancezorg behandelt klachten van cliënten tegen ambulanceorganisaties die zijn aangesloten bij de vereniging Ambulancezorg Nederland (AZN).
Klachten kunnen gaan over:
- De kwaliteit van de verleende zorg door ambulancepersoneel
- Onjuiste of onvolledige informatievoorziening
- De manier waarop de zorgverleners met u zijn omgegaan
- Beschadiging of vermissing van eigendommen
Lees meer over de klachten die de commissie wel en niet kan behandelen. (via deze link komt u uit bij een pagina waar u meer verteld word over wat de commissie wel en niet kan behandelen)
Aantal behandelde klachten en eindproducten
Alle cijfers, feiten en toelichting over het voorgaande jaar van deze commissie vindt u in ons jaarverslag van de commissie Ambulancezorg (deze link leidt naar de pagina waar u het jaarverslag kunt vinden van de commissie Ambulancezorg). Natuurlijk bent u ook geïnteresseerd in de pakkende verhalen die we graag met u delen op www.samenwerkenaankwaliteit.nl. Gewoon zoals het is, uit de praktijk, vanuit ieders vak of betrokkenheid. Verhalen die de verbondenheid met onze organisatie heel mooi illustreren. Trotse verhalen, verhalen met een ziel, verhalen met verbeelding.
Kosten
Het klachtengeld bedraagt € 52,50. U krijgt dit terug wanneer de commissie u in het gelijk stelt. Lees meer over het klachtengeld. (Via deze link komt u uit op de pagina waar u alles leest over het klachtengeld)
Meer informatie
- Procedure (via deze link komt u uit op de pagina waar u alles leest over ons process) van De Geschillencommissie
- Reglement (via deze link komt u uit op de pagina waar u het reglement kan vinden van de Ambulancezorg) van de Geschillencommissie Ambulancezorg
- Aangesloten brancheorganisatie:
Vereniging Ambulancezorg Nederland (AZN) (via deze link komt u uit op de website van Vereniging Ambulancezorg Nederland)