Over De Geschillencommissie
Het oplossen van klachten en geschillen is de kerntaak van De Geschillencommissie. Effectief en efficiënt, transparant met goede kwaliteit. Laagdrempelig, snel, eenvoudig en goed(koop) voor de consumentenmarkt én de zakelijke markt.
De organisatie
Lees meer over De Geschillencommissie (deze link leidt naar een pagina waar u meer kunt lezen over de organisatie) zelf en hoe deze is georganiseerd.
De commissies
Bekijk het overzicht met de verschillende commissies (op deze pagina kunt u alle verschillende commissies vinden) die deel uitmaken van De Geschillencommissie, die klachten over specifieke onderwerpen behandelen. Lees over de totstandkoming van een Geschillencommissie (op deze pagina kunt u alle verschillende commissies vinden), wie er deel uitmaken van een Commissie en hoe de partijdigheid en onafhankelijkheid gewaarborgd blijft.
De branche-organisaties
In het branches-overzicht (deze link leidt naar een pagina waar u een overzicht vind van alle branches) ziet u welke brancheorganisaties al zijn aangesloten bij De Geschillencommissie. Tevens leest u wat de voordelen voor een brancheorganisatie zijn en hoe u uw brancheorganisatie kunt aansluiten (via deze link komt u uit op een pagina waar u meer informatie kunt vinden over het aansluiten van uw brancheorganisatie).
Een klacht of een andere kwaliteitsmelding over ons
Bent u niet tevreden over de dienstverlening van De Geschillencommissie, dan kunt u daarover een klacht indienen (via deze link komt u uit bij een pagina waar u een klacht kunt indienen) bij de klachtencoördinator van De Geschillencommissie.
Wilt u uw waardering uiten over onze dienstverlening of heeft u een aanbeveling voor de organisatie dan stellen wij het op prijs wanneer u ook daarvan een melding (via deze link komt u op een pagina waar u een melding kunt insturen) doet bij ons Meldpunt Kwaliteit.