​​​​Meldpunt Kwaliteit


De Geschillencommissie Zorg hecht belang aan de kwaliteit van haar dienstverlening. Met het formulier, kunt u uw klacht, aanbeveling of compliment aan ons doorgeven.

Wilt u dat De Geschillencommissie Zorg, naar aanleiding van uw melding, contact met u opneemt? Vul dan alle velden in.
U kunt ook anoniem reageren, vul dan bij e-mailadres in: anoniem@degeschillencommissie.nl 

Bent u niet tevreden over de dienstverlening van De Geschillencommissie Zorg, dan kunt u daarover een klacht indienen bij de klachtencoördinator van De Geschillencommissie.

In onze privacyverklaring leggen wij uit welke persoonsgegevens wij verzamelen en gebruiken en met welk doel.

Vragen?! We helpen je graag persoonlijk.
Bel ons op nummer
070-3105380 (maandag - vrijdag van 09.00-17.00 uur
of stuur een bericht  (24/7)

Vragen?! 
Bel ons 
 070-3105380 
(ma - vrij van 09.00-17.00)
of stuur een BERICHT  (24/7)

"Alle commissies zijn door de overheid erkend. Dit betekent dat een goede procedure en onpartijdige beslissingen gewaarborgd zijn."

"Alle commissies zijn door de overheid erkend. Dit betekent dat een goede procedure en onpartijdige beslissingen gewaarborgd zijn."